donderdag 30 juli 2015

Blogverjaardag 5 jaar!!!


5 jaar geleden op 30/7/2010 schreef ik mijn 1ste berichtje op mijn (vorige) blog! Dat is best al lang, dacht ik zojuist bij mezelf!
In het begin heette mijn blog 'Saartje Kraal' omdat ik in een vroeger leven nog juwelen maakte en er ook heel veel cursus in gaf, voor events, teambuilding groepen, Culturele Centra,... Op die blog liet ik dus mijn creaties zien...
 
Daarna ben ik overgeschakeld op deze blog 'Saartje@home', omdat ik gestopt was met de juwelen, wou ik ook mijn andere bezigheden laten zien, en natuurlijk onze 2 kindjes :-)
 
Nu zijn we dus al 5 jaar verder, en alhoewel ik niet elke dag meer een bericht post, vind ik het nog altijd even leuk! Al is het maar om jullie avonturen allemaal te lezen en op tijd en stond eens samen te komen met alle bloggers onder de vorm van een blogmeeting!
 
Trouwens, op 17/10/2015 komen we samen met enkele bloggers in Mechelen...verdere details volgen nog! Maar als je zin hebt, ben je zeker welkom...bedoeling is dat we samenkomen voor een babbel en een drankje! Als je wil komen, laat me iets weten en dan bezorg ik je alle info!
 
Liefs, Saartje

6 opmerkingen:

  1. Proficiat met je blogverjaardag! Een hele prestatie, vijf jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!
    Klinkt leuk, zo'n blogmeeting... En Mechelen, dat is vlakbij... maar tegelijk vind ik het toch wel (te?) spannend...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Komen! Gezellig bijkletsen, ladies onder elkaar!
      Grtjs Saartje

      Verwijderen
  3. Proficiat, al 5 jaar!
    Ik zal er zijn op 17 oktober. :-)

    BeantwoordenVerwijderen