dinsdag 10 maart 2015

Weeral Pascale Naessens

paksoi met kippegehaktballetjes

slaatje met tomaat, groene asperges en gebakken haloumi

gevulde paprike met rucola

homemade zalmburgers met knoflook-spinazie

scampi in een tomaten-roomsausje en gebakken courgette

gevulde uien in tomatensaus
Dat we hier in de ban zijn van Pascale Naessens (haar kookboeken dan toch) wisten jullie al! Dit zijn enkele gerechtjes die we de voorbije week aten.
Balans na 9 weken gezond(er) eten : meer energie - minder honger - 'gezonder' gevoel en ........ minus 8kg! Meer van dat!

Liefs, Saartje

2 opmerkingen:

  1. Lekker hé. Die Pascale. Ziet er allemaal superlekker uit.
    Ik heb ook al haar kookboeken, maar maakte nog maar een paar dingen.
    Ze maakt ook zelf meubelen en keramiek. Een tafel en wandrek van haar staan hier te pronken. Ben er heel blij mee.
    Pascale is heel puur.
    Ik ben ook fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er heerlijk uit. En blijkbaar dus ook echt heel erg gezond. Ik heb mezelf een kookboeken-stop opgelegd omdat ik er veel te veel heb, maar naar die van Pascale Naessens ben ik toch best wel nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen